Job 57 van 108


Report this listing

Solliciteren



Commercieel bediende Immo | Kortrijk


Functie

Voor een stijlvol nieuw immokantoor te Kortrijk zijn we op zoek naar een nieuwe medewerker.

Taken?

- organiseren van bezichtigingen van appartementen voor verhuur en verkoop.

- ontvangen van klanten op kantoor.

- administratieve ondersteuning bij verhuur en verkoop.

- prospectie behoort ook tot het takenpakket.

Jouw profiel

- Bachelor diploma

- Je bent administratief sterk.

- Commercieel en gedreven persoon.

- Ervaring is niet vereist maar je hebt interesse in de immowereld.

-Je bent vlot en communicatief.

- Rijbewijs B en eigen wagen

- Goede kennis van MS Office.

- Kennis Frans is een plus.

- Je voelt je thuis in een stijlvolle omgeving.

  • Het werk van leveranciers of dienstverleners controleren
  • De administratie van het personeel werkzaam ter plaatse organiseren (vakantiedagen, vervanging, planning, ...)
  • Vastgoed beheren: Bedrijfsgebouwen
  • Huuraanvragen analyseren, de bezetting van woningen opvolgen
    Voorstellen doen voor toekenning van woningen
  • Bezoeken ter preventie van risico’s en onveilige situaties uitvoeren
    Afwijkingen vaststellen
  • De bewakers, het onderhoudspersoneel, technisch personeel sensibiliseren over de veiligheids-, onderhoudsvoorschriften en vereisten inzake verzameling van afval
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Vastgoed beheren: Gebouwen in mede-eigendom
  • Opvolg- en activiteitengegevens registreren
    De informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • Vastgoed beheren: Vakantie- en vrijetijdswoningen
  • Informatiesystemen voor interventies op de site opvolgen en actualiseren (uitrustingen, meters, ...)
  • Meewerken aan promotieacties
  • Plaatsbeschrijvingen opmaken, woningen bezoeken en eventuele werkzaamheden berekenen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Huurovereenkomsten van onroerende goederen opstellen
    De inning van huur en kosten administratief opvolgen (bewijs van betaling, procedure opstarten in geval van niet-betaling, ...)
  • De kost van onderhouds- of herstellingswerken van het vastgoedpatrimonium inschatten
    Offerte-aanvragen voorbereiden
  • Meewerken aan de planning en uitvoering van herstellings- of renovatiewerken
  • Vastgoed beheren: Sociale woningen, woningen met lage huur
  • Huurders actuele informatie geven
    Antwoorden op de vragen en klachten van klanten

Aanbod

Je krijgt de kans om de alle kneepjes van de immowereld aan te leren.

Interne opleiding wordt voorzien.

Aantrekklijk loon.

Solliciteren

Annelies Winderickx
056/53.31.53
moveoffice@movejobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht